Bestille situasjonskart

Bestilling

Situasjonskart som skal benyttes ved bygge- og delesaker må bestilles fra oss. Du vil ved bestilling motta situasjonskart, naboliste og reguleringsbestemmelser.

Eier av eiendom kan bestille pakken elektronisk.

I noen tilfeller holder det med forenklet situasjonskart - se hvilke.

Firmakunder

Firmakunder må kontakte oss på e-post eller tlf: 66 93 84 00. 

Ved bestilling trenger vi:

  • firmanavn/kunde-ID 
  • adresse og gbnr
  • Fakturaadresse

 

Nye firmakunder må sende informasjon om:

  • Kontaktperson
  • Fast e-postadresse som alle bestillinger blir sendt til
  • Fast postadresse ved postforsendelser
  • Fakturaadresse
  • Firmaattest
  • Kopi av legitimasjon til signaturberettigede iht firmaattest

Pris

Pakken med situasjonskart koster 2560 kr.

Gyldighet

Kartet er gyldig som vedlegg til søknad i inntil ett år fra produksjonsdato.

Fant du det du lette etter?

Takk, så bra! Hva lette du etter?

Beklager, det vil vi gjøre noe med. Hva lette du etter?